Několik minulých týdnů jsem řešil problém s překreslováním okna admin klienta pokud jsem změnil velikost okna nebo rozlišení obrazovky
a s chybným pruhem akcí a políček To, Cc, Bcc a Subject, pokud jsem po změně velikosti okna nebo rozlišení obrazovky:
- vytvořil novou zprávu
- otevřel doručenou zprávu
- odpověděl nebo postoupil doručenou zprávu
problém se projevoval následujícím způsobem:
Pokud jsem dal F9 tak se pruh akcí opravil následujícím způsobem:
Konfigurace počítače na kterém se problém projevuje je následující:
- Notebook ProBook 6360b
- Windows 7 CZ 64bit
- Lotus Notes, Designe and Administrator 8.5.2 EN FP3
- poštovní schránka na serveru i na lokále
Jako možnosti řešení jsem vyzkoušel následující možnosti:
- konvert poštovní schránky na jinou jazykovou verzi a zpět
- smazat cache.ndk
- kompaktace workspace
- odstranění lokální repliky a vytvoření nové
- compact -c na lokální replice poštovní schránka
- updall na lokální replice poštovní schránky
- fixup -f -j -v -l na lokální replice poštovní schránky
- výše popisovaná reinstalace klienta byla provedena po odinstalování a instalace byla provedena do nových adresářů. Z původní instalace byly použity bookmark.nsf a names.nsf
Bohužel žádný z uvedených bodů problém nevyřešil. Na webu IBM jsou k tomuto problému našel informace v diskusním fóru a v Technote #1502710.
Jak šel čas dál, řešil jsem nějaké další problémy a z notebooku odinstaloval SW HP Protect Tools Security Manager (obsahuje ovladač pro ověření přes otisky prstů) a protože nebyl čas na opětovnou instalaci, používal jsem notebook nějaký čas bez tohoto SW a všimnul jsem si, že výše popisované problémy zmizely.
Včera jsem SW HP Protect Tools Security Manager ve verzi 6.02.925 nainstaloval zpět a problém byl opět tady. Pohledal jsem tedy na netu a zjistil, že existuje novější verze produktu, konkrétně verze 6.03.959. Provedl jsem update a ejhle problém byl opět vyřešen.
Přes všechny možné příčiny a řešení, uvedené ve výše uvedených zdrojích IBM, byl v mém případě příčinou problému HP Protect Tools Security Manager ve verzi 6.02.925.
Dobrý den, moc děkuji za tento článek, který mi pomohl vyřešit tento problém s klientem Lotus Notes. Jestli mohu doporučit, neinstalujte novější verzi HP protec tools security manager, ale spíše starší verzi. Se starší verzí to funguje bez problémů.
[Odpověď]
MaHa Odpověď:
8 září, 2011 v 14:51
Tak to máte větší štěstí než já. V sopučasné době mám problém s pruhem akcí ikdyž nemám instalovanou žádnou verzi HP protec tools security managera. Asi počkám na LN 8.5.3 a uvidíme zda se něco nezmění.
[Odpověď]