Chybný pruh akcí v novém emailu

Několik minulých týdnů jsem řešil problém s překreslováním okna admin klienta pokud jsem změnil velikost okna nebo rozlišení obrazovky

image

a s chybným pruhem akcí a políček To, Cc, Bcc a Subject, pokud jsem po změně velikosti okna nebo rozlišení obrazovky:

  • vytvořil novou zprávu
  • otevřel doručenou zprávu
  • odpověděl nebo postoupil doručenou zprávu

problém se projevoval následujícím způsobem:

imageimage

Pokud jsem dal F9 tak se pruh akcí opravil následujícím způsobem:

image

Konfigurace počítače na kterém se problém projevuje je následující:

  • Notebook ProBook 6360b
  • Windows 7 CZ 64bit
  • Lotus Notes, Designe and Administrator 8.5.2 EN FP3
  • poštovní schránka na serveru i na lokále

Jako možnosti řešení jsem vyzkoušel následující možnosti:

  • konvert poštovní schránky na jinou jazykovou verzi a zpět
  • smazat cache.ndk
  • kompaktace workspace
  • odstranění lokální repliky a vytvoření nové
  • compact -c na lokální replice poštovní schránka
  • updall na lokální replice poštovní schránky
  • fixup -f -j -v -l na lokální replice poštovní schránky
  • výše popisovaná reinstalace klienta byla provedena po odinstalování a instalace byla provedena do nových adresářů. Z původní instalace byly použity bookmark.nsf a names.nsf

Bohužel žádný z uvedených bodů problém nevyřešil. Na webu IBM jsou k tomuto problému našel informace v diskusním fóru a v Technote #1502710.

Jak šel čas dál, řešil jsem nějaké další problémy a z notebooku odinstaloval SW HP Protect Tools Security Manager (obsahuje ovladač pro ověření přes otisky prstů) a protože nebyl čas na opětovnou instalaci, používal jsem notebook nějaký čas bez tohoto SW a všimnul jsem si, že výše popisované problémy zmizely.

Včera jsem SW HP Protect Tools Security Manager ve verzi 6.02.925 nainstaloval zpět a problém byl opět tady. Pohledal jsem tedy na netu a zjistil, že existuje novější verze produktu, konkrétně verze 6.03.959. Provedl jsem update a ejhle problém byl opět vyřešen.

Přes všechny možné příčiny a řešení, uvedené ve výše uvedených zdrojích IBM, byl v mém případě příčinou problému HP Protect Tools Security Manager ve verzi 6.02.925.

3 komentáře k „Chybný pruh akcí v novém emailu“

  1. Dobrý den, moc děkuji za tento článek, který mi pomohl vyřešit tento problém s klientem Lotus Notes. Jestli mohu doporučit, neinstalujte novější verzi HP protec tools security manager, ale spíše starší verzi. Se starší verzí to funguje bez problémů.

    [Odpověď]

    MaHa Odpověď:

    Tak to máte větší štěstí než já. V sopučasné době mám problém s pruhem akcí ikdyž nemám instalovanou žádnou verzi HP protec tools security managera. Asi počkám na LN 8.5.3 a uvidíme zda se něco nezmění.

    [Odpověď]

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *