Určitě se Vám již stalo, že účastníci schůzky se na Vás obrátili s tím, že při schůzce měli problém se zvukem, zasekáváním, přenášením videa a dalších. Pokud k tomu dojde, tak v Cisco Webex Control Hubu se může podívat na několik parametrů schůzky, které Vás mohou nasměrovat na možné příčiny problémů.
Dnes nečekejte nějaké podrobnější informace o této nabídce v Cisco Webex Control Hubu. V tomto článku bych Vás chtěl primárně pouze upozornit na tuto část Cisco Webex Control Hubu, která Vám může pomoci odhalit možné příčiny problému při schůzce. To jak se v tom zorientujete bych zatím nechal na Vás.
Pokud by byl zájem o toto téma podrobněji, tak mi dejte vědět na některý z kontaktů a zkusíme něco vymyslet.
Jak se tedy ke zmiňovaným informacím dostat
- Otevřete stránku Cisco Webex Control Hubu na URL https://admin.webex.com
- Přihlaste se jako uživatel který má oprávnění správce
- Vlevo nahoře je položka „Řešení potíží“ (případně Trouhleshooting v anglickém prostředí)
- Zde potom můžete vyhledat schůzky které Vás zajímají. Vyhledat můžete schůzky za poslední měsíc a to na základě některého z následujících parametrů: e-mail, číslo schůzky nebo D konference
Ještě několik screenů obrazovek ukazující „ochutnávku“ toho co můžete vidět v části řešení problémů.