S dokončením procesu přesunu ICS produktů pod HCL je spojena i registrace nás, jako zákazníků v systémech HCL. Vzhledem k tomu, že se objevilo několik dotazů co a jak, tak zde uvede proces kterým jsem prošel já.
- Z HCL jsem z emailové adresy sender[at]response.hcl.com jsem obdržel email s předmětem „Introducing HCL Software“. Tento email byl zaslaný na emailovou adresu, kterou jsem měl uvedenou jako kontaktu u zákaznického účtu IBM. Některé emaily z HCL mně padaly do spamu, tak případně zkontrolujte i tuto složku
- Email mimo jiné obsahuje odkaz na Welcome Page, kde je jsem se jako zákazník registrovat: „… Kindly take a few minutes to visit our Welcome Page and register as a customer…“
- Na uvedené stránce jsem se proklikal k registračnímu formuláři, a vyplnil email, jméno, příjmení, oslovení a heslo. Vyplňovaný formulář se nachází na adrese https://registration.hclpartnerconnect.com což by se mohlo zdát že je adresa pro partnery, ale pokračoval jsem dál a vše prošlo. Po odeslání formuláře přišel na zadanou emailovou adresu email pro potvrzení.
- Po potvrzení emailu jsem obdržel další email s odkazem na přihlášení a vyplnění profilu, kde jsem vyplnil položky týkající se „pravomocí“ ve firmě. V pravé části formuláře je firma kterou systém našel že by měla patřit k zadanému emailu. U mne nic nenašel, tak jsem vyplnil kontaktní adresu na firmu ručně.
- Položka State/Region je povinná. Já jsem zde uvedl „South Moravian“
- Ve formuláři není možné použít diakritiku. Pokud jsem zadal adresu s diakritikou, tak se nepovedlo formulář uložit a byla zobrazena chyba že v položkách jsou povoleny pouze alphanumeric znaky. Po odebrání diakritiky již uložení prošlo korektně.
- Po nějaké době (v mém případě za dva dny) přišel email pro potvrzení emailové adresy.
- Emailovou adresu jsem verifikoval a obratem mi přišel email pro přihlášení na web HCL SOFTWARE a vyplnění BP Application Form (čekal bych že BP bude zkratka pro Business Partner). Po přihlášení vidím formulář který jsem vyplňoval v kroku 4.
- Za dva dny jsem obdržel email s textem: „HCL SOFTWARE Congratulations! Your HCL Customer account has been successfully mapped to Martin Hansgut.“ a přihlašovacím tlačítekm.
- Po čtyřech dnech jsem obdržel email s tlačítkem „Reset password“ pro nastavení hesla a přístup do seznamu zakoupeného SW, který je na URL https://buy.hcltechsw.com
- Po nějaké době jsem obdržel email s předmětem „IBM/HCL Renewal – Act Now!“, ale to se pravděpodobně vztahuje k tomu že 5.9.2019 mi výroční datum pro zakoupení produkt Connections Cloud S1.
- 29.7.2019 jsem obržel email loginem a dočasným heslem (platným 24 hodin) pro přihlášení do FlexNetu kde by měl být dostupný SW pro stahování.
Nyní předpokládám, že to je vše a asi mám na webech HCL přístupy všude kde bych to jako zákazník čekal. Co se týká „HCL Customer Number“, tak žádná informace o něm nepřišla, ale někdy v průběhu výše popsaného procesu se doplnilo do zákaznického profilu, kam se dostanete přes URL https://registration.hclpartnerconnect.com/general.nsf/welcome?open&login=1
Registrace jako zákazník HCL
Pokud Vám nepřišel email popisovaný v bodě 1 a 2 výše uvedeného postupu, tak by registrace měla být možná na této URL https://registration.hclpartnerconnect.com
Pár URL odkazů na weby HCL
Snad budou odkazy vkopírované dobře.
- Support portál – https://hclpnpsupport.hcltech.com/csm
- FlexNet – https://hclsoftware.flexnetoperations.com/flexnet/operationsportal/logon.do?logoff=true
- Přehled zakoupeného SW – https://buy.hcltechsw.com