Začínáme s LN R5 – Kalendář

Jedná se o součást poštovní schránky která slouží organizaci schůzek a setkání. Ve speciálním pohledu jsou vidět aktivity naplánované na konkrétní den a čas. Pro otevření kalendáře klepněte na ikonu Kalendář na panelu zástupců nebo na domovské stránce klienta Lotus Notes.

Vytvoření kalendářové položky

  1. Na panelu zástupců nebo ve spodní části poštovní schráky klepněte na ikonu Kalendář 
                                                
    kalendar_ikona
  2. V pruhu akcí klepněte na Nový a vyberte požadovanou položku kalendáře 
                                                        kalendar_akce_nova_polozka
  3. Doplňte požadované údaje které se mohou lišit podle zvoleného typu kalendářové položky
  4. Klepněte na Uložit a zavřít

Kopírování zprávy jako položky kalendáře

V předchozím odstaveci jsem popsal postup „přímého“ vytvoření kalendářové položky. Nyní si ukážeme další možnost a to vytvoření kalendářové položky z mailové zprávy.

  1. V poště označte (případně otevřete) zprávu ze které chcete vytvořit kalendářovou položku
  2. V pruhu akcí klepněte na Zkopírovat jako a vyberte Nová položka kalendáře 
                                           
       kalendar_akce_zkopirovat_jako
  3. V poli Typ položky nastavte požadovaný typ kalendářové položky
  4. Doplňte další údaje dle typu položky
  5. Klepněte na Uloit a zavřít

Plánování schůzky a rezervace místnosti

  1. Otevřte kalendář
  2. V pruhu akcí klepněte na Naplánovat schůzku. Přápadně je možné vytvořit schůzku kopií mailu jako kalendářové položky a následným nstavením pole Typ položky na Schůzka kalendar_schuzka
  3. Vyplňte položku Předmět a Umístění
  4. Přepněte na záložku Pozvánky a rezervace
  5. podobně jako při mailové zprávě vyplňte pole Komu, Kopie a Navědomí
  6. v polích Rezervované místnosti a Rezervované prostředky můžete rezervovat pro tuto schůzku např. zasedací méstnost, projektor, atd. Pro tuto možnost je nutné aby místnosti a prostředky byly nakonfigurované na serveru Domino.
    kalendar_schuzka_1
  7. Kliknutím na Plánovač v pruhu akcí můžete zkontrolovat dostupnost pozvaných osob a vyhledat prostředky nebo místnosti pro tuto schůzku
  8. Doplňte další informace o schůzce do pole Popis
  9. Klepněte na Uložit a rozeslat pozvánky

Pozvánky na schůzku jsou rozslány pozvaným osobám do jejich poštovních schránek. Zde mohou schůzku přijmout, odmítnou, delegovat nebo navrhnout jiný termín (podle toho co jim bylo umožněno) a Vy jako svolávající schůzku obdržíte zpět infromace o jejich reakci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *